Ismét filmhang-rögzítés workshop Fazakas Áronnal!

Publikáció: 2018. November 24. Saturday

 A Mozgóképművészeti és Kommunikációs Tanszék Erasmus-vendégtanáraként, a tanszék által szervezett Eszterházy Film- és Médianapok Eger – Illés György emlékére  bevezető eseményeként november 27-én, kedd délután 14-től 20 óráig ismét velünk dolgozik Fazakas Áron zeneszerző, hangmérnök, aki a kolozsvári Sapientia Egyetemen filmzeneszerzést, filmhangrögzítést és -dramaturgiát tanít.

Immár hagyományos egri workshopjának célja megismertetni a kis költségvetésű filmek beszédhangjának és zörejezésének szakszerű rögzítési módjait, megosztani gyakorlati aspektusú gondolatait a filmhangalkotáshoz szükséges koncepció kialakításáról, a feladatokról, döntési helyzetekről.

A program központja az A007-es műterem, a gyakorlati munka ministábokban zajlik majd a Líceumban és annak környékén, külső térben.

Bár a közös munka elsődleges célja a mozgóképes-kommunikációs hallgatók életközeli gyakorlati képzésének támogatása, nyitott mindazon hallgatók, kollégák számára, akik kíváncsiak a filmhang műhelytitkaiba!

Fazakas Áron könyvének ismertetője:

https://www.libri.hu/konyv/fazakas_aron.filmhang-lexikon.html

Korábbi egri esemény linkje:

http://vmi.uni-eger.hu/hirek/index.php?mid=X5NjLIpRsVNMv3XIdKr8CM&tax=SznyIJhlmupwf0I1OccYCY

 

Fazakas Áron

Hilarity of Vagueness

Dies Natalis ISI Yogyakarta XXXIII, Postgraduate Program

Hilarity of Vagueness

Ephemeral Sculpture

Before introducing ephemeral sculpture as a form of artistic expression it is inevitable to describe the process that lead to the legitimatisation of temporal materials by the millennium and a widespread usage of them in contemporary fine arts at the beginning of the twenty-first century.

Ephemeral Sculpture

Analogies between the Activities of the MAMŰ Association and Group Yatoo in the ‘80s

Artists survived those hard times of dictatorship by following the most different strategies. The desire to escape from the suffocating political atmosphere almost predestined those attracted to nature to voluntary exile from towns. Having graduated from different art centres and universities, several artists fled back to their birth-place, in some cases to tiny villages.

Analogies between the Activities of the MAMŰ Association and Group Yatoo in the ‘80s
magyar