Frissítve! - Sikeresen fejezték be tanulmányaikat a Mozgóképes hallgatóink

Publikáció: 2020. June 19. Friday

Mozgóképes diploma – ismét két alkotás teasere itt:

Budai Debóra-Papp Bianka: Egy új remény (Animáció, konzulens: M Tóth Éva)

Szopkó Tamás: Ma sem éltünk hiába (Dokumentumfilm, konzulens: Borbás László)

https://www.youtube.com/channel/UCvD7S1qLIVhLQnl8Chgc7cw

A Mozgóképművészeti és Kommunikációs Tanszék Mozgóképkultúra és Médiaismeret BA szakán, valamint a Képalkotás BA Mozgóképkultúra és Média szakirányán sikeresen fejezték be tanulmányaikat hallgatóink. A következő napokban néhány friss diplomafilmből mutatunk rövid ízelítőt YouTube-csatornánkon. Zángó Fruzsina, Csáki Ádám és Marczi Máté, Csőke Péter és Gyulavári Dániel valamint Szabó Lászlói munkáinak teaserei már láthatóak:
https://www.youtube.com/channel/UCvD7S1qLIVhLQnl8Chgc7cw

Nyitókép:

Budai Debóra-Papp Bianka: Egy új remény (Animáció, konzulens: M Tóth Éva)

Csatolt képek/filmképek:

Zángó Fruzsina Megérkezni című filmjének „szereplőit” animálja

Csáki Ádám/Marczi Máté (Képalkotás-Mozgókép): Táviratok (kisjátékfilm) Konzulens: Bollók Csaba

Csőke Péter/Gyulavári Dániel (Képalkotás-Mozgókép):
A mi utunk (dokumentumfilm) Konzulens: Borbás László

Szabó László (Képalkotás-Mozgókép): Kereszt (dokumentumfilm)
Konzulens: Tóth Tibor

Zángó Fruzsina (Mozgóképkultúra és Médiaismeret): Megérkezni (bábanimáció)
Konzulens: M Tóth Éva

Budai Debóra-Papp Bianka: Egy új remény (Animáció, konzulens: M Tóth Éva)

Szopkó Tamás: Ma sem éltünk hiába (Dokumentumfilm, konzulens: Borbás László)

 

 

 

Mozgókép Diploma 2020

Hilarity of Vagueness

Dies Natalis ISI Yogyakarta XXXIII, Postgraduate Program

Hilarity of Vagueness

Ephemeral Sculpture

Before introducing ephemeral sculpture as a form of artistic expression it is inevitable to describe the process that lead to the legitimatisation of temporal materials by the millennium and a widespread usage of them in contemporary fine arts at the beginning of the twenty-first century.

Ephemeral Sculpture

Analogies between the Activities of the MAMŰ Association and Group Yatoo in the ‘80s

Artists survived those hard times of dictatorship by following the most different strategies. The desire to escape from the suffocating political atmosphere almost predestined those attracted to nature to voluntary exile from towns. Having graduated from different art centres and universities, several artists fled back to their birth-place, in some cases to tiny villages.

Analogies between the Activities of the MAMŰ Association and Group Yatoo in the ‘80s
magyar